Berichten over PerspectieF

1. top 5 banner
    Rinze Martine Wursten
    Door Rinze Bos, Martine Wursten op 16 november 2017

Subsidie groeit blijkbaar aan bomen

Absurd hoge bedragen voor studentenwoningen

“€420 is een schappelijke huurprijs voor studenten in Leeuwarden. Het ligt onder het landelijk gemiddelde en bovendien kan men met deze prijs ook nog huursubsidie aanvragen.’’ Dit zei toenmalig wethouder Diks (PAL GroenLinks) toen ik haar vroeg of zij deze huurprijs niet wat te hoog vond voor studenten. Studenten krijgen immers tegenwoordig geen
    studiefinanciering meer en dan is een prijs van €420 per kamer in Leeuwarden niet aantrekkelijk. Betaalbare studentenhuisvestiging is goed voor studenten en relevant voor de hele stad.

2. Jongerendebat
    Rob
    Door Rob Heijman op 13 november 2017

Jongerendebat donderdag 16 november 2017

Donderdag 16 november organiseert PerspectieF Fryslân samen met ChristenUnie Leeuwarden het jongerendebat. O.a. jongeren van CDA, VVD, Jonge Democraten en ChristenUnie gaan met elkaar in debat over actuele stellingen. Weet jij nog niet wat je stemt op 22 november en wil je hier achter komen? Of wil je jouw partij steunen? Kom dan om 20:00 uur naar de Kanselarij in Leeuwarden! Zien wij je daar?