11 oktober: ChristenUnie Open Dag in Den Haag

Open-dagzaterdag 27 september 2014 22:26

Beste leden,

Over twee weken is het zover: wij verwelkomen u graag zaterdag 11 oktober op de Open Dag van de ChristenUnie in de Tweede Kamer in Den Haag. Ik zie ernaar uit om u deze dag te ontmoeten!

De Open Dag biedt een uniek kijkje achter de schermen van Den Haag. Doe bijvoorbeeld mee aan het vragenuur, ga in gesprek met de Kamerleden en volg interessante deelsessies. Natuurlijk kunt u ook op de foto bij de beroemde blauwe stoeltjes en een uitgebreide rondleiding volgen. Niemand minder dan Timzingt geeft een spetterend cabaretoptreden. En het swingende koor Hatikwa geeft een lunchpauzeconcert.

Kent u mensen die geïnteresseerd zijn en die het leuk vinden om de ChristenUnie beter te leren kennen? Dan is de Open Dag een prachtige kans om niet-leden kennis te maken met de partij. Als lid kunt u een niet-lid gratis meenemen! Bent u zelf niet in de gelegenheid om te komen? Dan kunt u voor een niet-lid een vrijkaartcode aanvragen door een mail te sturen naar opendag@christenunie.nl.

Heeft u zich nog niet aangemeld? Doe dat dan snel, want er is beperkt plaats en het gaat snel met de aanmeldingen. Klik hier voor meer info & aanmelden.

Tot 11 oktober!

Met vriendelijke groet,

Arie Slob

Reacties op '11 oktober: ChristenUnie Open Dag in Den Haag'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 15-01-2015 04:26
Een andere weg Replica Watches comfort: dankzij zijn roterende flange, rekening houdend met de namen van 24 steden Breitling Replica, Bentley GMT kunt u om te weten in een oogopslag de tijd van alle zones van de wereld daaruit blijkt Hublot Replica uit de 24-uurs hand. Gewoon draaien van de bezel en plaats van de zone aan de voorkant van de rode aanwijzer gewenst. De gebruiker kan lezen dan een blik op de 24-uurs schaal, alle tijd van de planeet - van New York naar Bangkok van Londen tot Tokyo.